Zkušební provoz

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti Beauty Finder s.r.o. („VOP“)., IČ 03767078, se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném C 237339 vedená u Městského soudu v Praze

I. DEFINICE POJMŮ

A. Provozovatel provozuje a propaguje Weby, kde prezentuje nabídku Podniku, umožňuje objednat jeho produkty a služby a zprostředkovává Objednávky.

B. Podnik (salon) poskytuje služby a produkty, které lze distančně objednat, zejména v oblasti služeb a zboží.

C. Zákazníkem je osoba se zájmem o službu či produkt Podniku, která učiní závaznou Objednávku prostřednictvím Webu Provozovatele.

D. Weby jsou internetové stránky www.bukni.cz a další stránky či internetové aplikace, provozované Provozovatelem. Webem lze rozumět i verzi stránek pro mobilní telefony a mobilní aplikace.

E. Objednávka je záměr Zákazníka uzavřít s Podnikem smlouvu formou distanční objednávky zejména služeb, zboží či jiných produktů. Objednávka obsahuje veškeré informace, potřebné k realizaci objednávky. Podnik získává informace o objednávce formou SMS zprávy, emailu nebo android aplikace dle nastavení a vzájemné dohody.

F. Plnění objednávky – smlouva mezi Zákazníkem a Podnikem může být ze strany Podniku plněna odbavením klienta (zákazníka) dle kalendáře který je poskytnut od www.bukni.cz a ten se bere jako výchozí v konečném vyúčtování.

G. Exkluzivitaje období ve kterém se Podnik zavazuje spolupracovat s Provozovatelem a výhradně využívat jeho Weby v oblasti zprostředkování objednávek pro Služby svého podniku. Provozovatel preferuje spolupráci s Podniky na základě Exkluzivity.

II. PRÁVA A POVINNOSTI PROVOZOVATELE

A. Provozovatel je povinen umožnit Podniku spravovat svůj profil a svou nabídku na Webech, evidovat a odesílat přes administrační rozhraní Objednávky a udržovat Web veřejně v provozu tak, aby mohl kdokoliv s pomocí internetu či aplikací učinit Objednávku.

B. Provozovatel je povinen bez zbytečného odkladu předat Objednávku Zákazníka, se všemi potřebnými údaji k vyřízení, do Podniku.

C. Provozovatel je oprávněn samostatně rozhodnout, zda a v jakém pořadí zobrazuje a prezentuje nabídku Podniku na Webech.

D. Provozovatel je oprávněn použít značky, loga i názvu Podniku k propagaci Webů.

E. V případě, že Provozovatel inkasuje peníze od Zákazníků platbou předem, je povinen je měsíčně zúčtovat a poslat Podniku, jako zápočet oproti závazku Podniku platit provizi. Pokud dojde z důvodu bonusového systému provozovatele k rozdílu mezi částkou obdrženou a reálnou cenou podniku za plnění, je provozovatel povinen uhradit podniku celkovou cenu za objednávku. Bonusovým systém je především poskytování finančního zvýhodnění zákazníků provozovatelem, a to v závislosti na počtu objednávek.

III. PRÁVA A POVINNOSTI PODNIKU (SALONU)

A. Podnik je povinen zadat, spravovat a udržovat svou aktuální nabídku produktů a služeb, za stejných či lepších podmínek, než je nabízí jinými způsoby (na svém webu, letácích apod.).

B. Podnik je povinen bez zbytečného odkladu vyvinout maximální úsilí a úspěšně vyřídit Objednávku Zákazníka včas a bez vad. V případě, že Podniku Objednávka dojde, ale nevyřídí ji svou vinou, je povinen odškodnit Provozovatele ve výši nejméně 100% nerealizované Objednávky, kterou Provozovatel poukazuje Zákazníkovi. Pokud dojde k oprávněné stížnosti Zákazníka na kvalitu služby, podílí se Podnik na případné kompenzaci vůči Zákazníkovi spolus Provozovatelem v poměru 50:50 z hodnoty objednávky.

C. Podnik je povinen bez odkladu informovat Provozovatele, pokud nemůže vyřizovat z jakéhokoliv důvodu Objednávky, nebo dojde ke změně nabídky uvedené na Webu. Podnik je povinen vyvinout maximální úsilí k odstranění překážky vyřizování a poskytnout spolupráci Provozovateli k nalezení a vyřešení problému.

D. Podnik je povinen označit nerealizované Objednávky – tzn. ty, které nebyly vyřízeny z důvodu storna zákazníka, nevyzvednutí či nepřevzetí či předmětu objednávky. Podnik je povinen zaznamenat důvod nerealizace objednávky a sdělit důvod Provozovateli. Nezaznamená-li Podnik nerealizovanou objednávku a neoznámí do 24 hodin z pracovních dnů od objednání, považuje se za úspěšně vyřízenou.

E. Podnik se zavazuje nastavit cenu produktů a podmínek tak, aby se Zákazníkovi v nabídce a průběhu Objednávky zobrazovala, kterou

Zákazník opravdu zaplatí. Pokud takové podmínky Web nastavit neumožňuje, je Podnik povinen je uvést upřesnění (příplatky, či cenu, kterou Web v Objednávce

nereflektuje) do textových podmínek ve svém profilu na Webu.

F. Podnik se po převzetí přihlašovacích údajů zavazuje ke správě své nabídky (profilu) a je odpovědný za úkony, které přihlášen přes tento přístup vykoná v

administraci Webu. Zejména se zavazuje spravovat kalendář poskytnutý od hledamsalon.cz.

G. Podnik vystupuje ve vztahu k Zákazníkovi svým jménem a na svou odpovědnost – nesmí však zrazovat Zákazníky od používání služby Provozovatele, či jinak cíleně působit s cílem propagace svého podnikání na úkor Provozovatele či jeho zprostředkující role. V případě porušení tohoto ustanovení je Podnik povinen zaplatit smluvní pokutu 5.000,- Kč za každé jednotlivé porušení.

H. V případě, že Provozovatel inkasuje peníze od Zákazníků platbou předem, je Podnik povinen odbavit zákazníka, a nežádat po něm žádnou další úhradu. Podnik má nárok na inkasované peníze v měsíčním zúčtování.

Ch. Pokud je sjednána Exkluzivita pak platí od data podpisu této Smlouvy po celou dobu spolupráce není-li ve Smlouvě stanoveno jinak. V případě porušení Exkluzivity ze strany Podniku bez písemného souhlasu Provozovatele, vzniká Podniku na základě výzvy Provozovatele povinnost uhradit smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč. Exkluzivitu lze na základě písemné žádosti Podniku v oprávněných důvodech Provozovatelem zrušit či vymezit.

IV. USTANOVENÍ O ODMĚNĚ

A. Do Provize se započítává celková cena objednávky, kterou vidí Zákazník při ukončení Objednávky.,

B. Provozovatel provede, vždy do 10. dne kalendářního měsíce výpočet provize, kdy zohlední Objednávky inkasované od Zákazníků platbou předem (VOP čl.: II., písm. E) a zašle elektronicky údaje k platbě.

C. Podnik je povinen uhradit doručenou fakturu řádně a včas a to nejpozději do splatnosti faktury, která je 14 dnů od data vystavení.

D. Pokud je částka Zaplacená platbou předem po odečtení nároku Provozovatele na provizi vyšší (VOP čl.: II., písm. H), poukazuje Provozovatel tento rozdíl do 14 dnů od zaslání elektronického údaje k platbě.

V. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

A. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Obě dvě strany jsou oprávněny smlouvu vypovědět ve dvouměsíční výpovědní lhůtě, lhůta začíná běžet k prvnímu dni měsíce, následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena.

B. Smluvní strany se dohodly, že veškeré písemnosti se považují za doručené uplynutím 10 dnů ode dne jejich odeslání na adresu uvedenou v této smlouvě nebo na adresu místa jejího podnikání zapsanou v živnostenském rejstříku u podnikající fyzické osoby nebo na adresu sídla zapsanou v obchodním rejstříku u právnické osoby.

C. V případě porušení Smlouvy jednou ze stran vzniká druhé nárok na smluvní pokutu ve výši 0,02% dlužné částky za každý den trvání takového porušení, počínaje 10tým dnem po uplynutí doby splatnosti.

D. Smlouva může být měněna písemnou dohodou smluvních stran či akceptací Podniku elektronického návrhu Provozovatele na změnu smluvních podmínek, navržených elektronickou cestou přes přihlášeného zástupce Podniku v administraci profilu Podniku na Webu. V případě porušení Smlouvy Podnikem, je Provozovatel oprávněn zamezit další využívání Webu Podnikem, tento krok nezbavuje Podniku povinnosti plnit ostatní povinnosti z této Smlouvy.

E. Pokud se nepodaří vyřešit spory vzniklé ze Smlouvy o zprostředkování objednávek uvedených v čl. III Smlouvy (Závěrečná ustanovení), budou s konečnou platností rozhodovány u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jeho řádu a pravidel.

F. V případě porušení Smlouvy či VOP podnikem, je Provozovatel oprávněn zamezit dalšímu využívání Webu Podnikem, tento krok nezbavuje Podnik povinnosti plnit ostatní závazky z této Smlouvy a VOP.

G. Podnik není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele převést nebo postoupit práva nebo povinnosti vyplývající Podniku ze Smlouvy na třetí osobu. Podnik výslovně souhlasí, že Provozovatel může převést některá nebo veškerá práva a povinnosti vyplývající mu z této smlouvy na třetí osobu. Ujednáním o smluvní pokutě není dotčen nárok na náhradu případně vzniklé škody.